loading...
زندگی سگی میلاد
Admin بازدید : 20 نظرات (1)

 

http://upload.tehran98.com/upme/uploads/d1fc26672984d9115.jpg

 

 

چقدر دلم تنگ شده برای آن روزها...که من بودم و تو؛

حرف میزدی و صدایت در بند بندِ وجودم میپیچید،

میگفتی و من دَم نمیزدم...

میگفتی دلت برایم تنگ شده بود...

میگفتی تمام دنیایت منم...

میگفتی نمیتوانم تصور کنم چقدر دوستم داری...

میگفتی هیچوقت تنها نمیمانم تا زنده ای...

چـــــــــــــقدر دلم تنگ شده برای آن روز ها که دروغ میگفتی...

 

 

+واقعا چرا؟؟؟ وقتي عشقتون بهتون خيانت ميكنه اكه طرفش يه آدم حسابي بود بهش حق بدين...!
ولي لامصب مشكل اينجاس كه هميشه,طرف يه انتر به تمام معناس!!

 

+قرار نیست منم دل یکی دیگه رو بسوزونم ، برعکس اونو اونقدرخوشبخت میکنم که به هر روزی که جای اون نیستی لعنت بفرستی عزیزم !

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سمیره در تاریخ 1393/03/07 و 13:44 دقیقه ارسال شده است

گرچه دخترم ولی از مطلبت خوشم اومد
پاسخ : ممنون


کد امنیتی رفرش
درباره ما
در سرزمین من... نگاه کودکش پر از آرزوست... نگاه جوانش پر از حسرت... و نگاه سالمندش پر از افسوس...!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 122
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 236
  • بازدید ماه : 236
  • بازدید سال : 1,528
  • بازدید کلی : 5,268
  • کدهای اختصاصی