loading...
زندگی سگی میلاد
Admin بازدید : 16 نظرات (0)

http://azyadrafte.persiangig.com/hh.gif

 

 

سلامتی اونی که بی کسه ولی نا کس نیست

سلامتی اون دختری که به عشقش میگه تو نفسمی

ولی عشقش تو بغل یکی دیگه نفس نفس میزنه

سلامتی عشقم که هیچوقت دلش واسه صدای من تنگ نمیشه

سلامتی من که هر روز صداشو گوش میدادم از بس دلم تنگ میشد

سلامتی خودم.......... نپرس چرا چون اشکت در میاد

 
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در سرزمین من... نگاه کودکش پر از آرزوست... نگاه جوانش پر از حسرت... و نگاه سالمندش پر از افسوس...!!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 122
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 219
  • بازدید ماه : 219
  • بازدید سال : 1,511
  • بازدید کلی : 5,251
  • کدهای اختصاصی